CABUTAN BERTUAH MDM 2010


sekian kalinya aku fikir semasak2 nya...aku rasa aku akan buat cabutan bertuah...sebab cadangnya nak bagi kepada follower yg ke 77 dan 81 bersempena dengan tema nama link aku ni...tapi oleh kerana bila aku kira dari belakang....org lain, kira dari depan pun org lain..lagipun tak adil la pada yg menjadi follower nombor satu hingga 76 tu kan? sbb tak tersenarai...so abaikan aku kata nak ikut nombor bertuah...

So selaku meraikan hari lahir kedua2 anak saya, murahlah hati saya ketika ini membuat satu cabutan bertuah untuk para followers...

so guys...syarat2 untuk menjoinkan diri untuk Cabutan Bertuah MDM 2010 nye adalah :

1) Terbuka kepada semua bloggers tak kira lelaki ke perempuan;




2) Buat 1 entry khas bertajuk Cabutan Bertuah MDM 2010;

3) Letakkan banner di atas di dalam entry dan di sidebar, link kan ke entry ini




4) Mestilah dan wajib jadi follower blog ini (sebab nak bagi hadiah untuk follower kan);




5) Tarikh tutup adalah 10 Februari 2010, jam 1.00 am);
1 Response
  1. ~aSHa~ Says:

    salam ziarah

    Terima kasih kerana menyertai Cabutan Bertuah MDM 2010

    good Luck

    salam
    mama MDM